Naar de hoofdinhoud

Veelgestelde vragen (FAQ)

Verwijderen account

Vandaag bijgewerkt

Veelgestelde vragen (FAQ)

Wat gebeurt er meteen ná mijn verzoek?

We controleren direct of je account zonder problemen verwijderd kan worden. Wanneer er geen problemen zijn waardoor we je verwijderverzoek niet kunnen voortzetten, wordt je account dezelfde dag nog uitgeschreven, eventuele borg en saldo wordt terugbetaald, en eventuele abonnementen worden stopgezet. Niet-noodzakelijke persoonsgegevens worden direct verwijderd.

Watvoor problemen kunnen er zijn waardoor jullie mijn verwijderverzoek niet kunnen voortzetten?

Wanneer je nog actieve ritten of ritten in de toekomst geboekt hebt, openstaande facturen hebt, of betrokken bent bij een langdurige klacht, (verzekerings)claim, incassoprocedure of juridische procedure, kunnen wij het verwijderverzoek niet voortzetten.

Waarom worden sommige gegevens pas later verwijderd?

We moeten bepaalde gegevens wettelijk bewaren, zoals facturen of betalingsgegevens voor belasting en administratie. Met termijnen van 1 en 7 jaar voldoen we aan deze regels.

Kan ik ná het afsluiten nog toegang krijgen tot oude boekingen of ritgegevens?

Nee, zodra je account is gedeactiveerd, is inloggen niet meer mogelijk. Na de bewaartermijnen worden deze gegevens ook verwijderd.

Heb ik nog kosten na verwijdering?

Nee. Je account is gedeactiveerd en er worden geen vergoedingen of abonnementskosten meer in rekening gebracht. Eventuele openstaande bedragen moet je natuurlijk nog wel voldoen.

Kan ik nog klant worden na het verwijderen van mijn account?

Ja. Na het verwijderen van je account kun je weer een nieuw account aanmaken. Je kunt niet meer bij je oude boekingen of andere ritgegevens.

Waar vind ik jullie privacy beleid?
Ons privacy beleid vind je op de website, of in de app onder Privacy.

Heb je nog vragen?

Twijfel je of wil je meer weten over hoe we jouw gegevens verwijderen? Stuur dan een bericht naar [email protected]. We helpen je graag verder!

Was dit een antwoord op uw vraag?