Naar de hoofdinhoud

Ik heb problemen met het afsluiten van m’n rit, wat kan ik doen?

Meer dan 10 maanden geleden bijgewerkt

Als het niet lukt om de auto af te sluiten, ga dan de volgende dingen na:

  • Heb je een goed werkende internetverbinding?

  • Heb je de app-instructies goed opgevolgd? Doorloop de stappen desnoods opnieuw.

  • Beëindig je de rit meer dan een uur te laat? Bel ons dan om de auto af te sluiten.

  • Sluit de MyWheels-app volledig af en open ‘m daarna nog eens, hij maakt nu opnieuw verbinding.

Lukt het nu ook nog niet? Neem dan contact op met onze supportafdeling – het telefoonnummer vind je in de app.

Let op: Sluit de auto (aan het einde van je rit) nooit af met de sleutel en laat ‘m ook nooit achter zonder dat-ie goed is afgesloten; bel ons als je er echt niet uitkomt. Je vindt het telefoonnummer in de app.

Was dit een antwoord op uw vraag?