Naar de hoofdinhoud

Ik heb problemen met het afsluiten van m’n rit, wat kan ik doen?

Meer dan 5 maanden geleden bijgewerkt

Als het niet lukt om de auto af te sluiten, ga dan de volgende dingen na:

  • Heb je een goed werkende internetverbinding?

  • Heb je de app-instructies goed opgevolgd? Doorloop de stappen desnoods opnieuw.

  • Beëindig je de rit meer dan een uur te laat? Bel ons dan om de auto af te sluiten.

  • Sluit de MyWheels-app volledig af en open ‘m daarna nog eens, hij maakt nu opnieuw verbinding.

Lukt het nu ook nog niet? Neem dan contact op met onze supportafdeling – het telefoonnummer vind je in de app.

Let op: Sluit de auto (aan het einde van je rit) nooit af met de sleutel en laat ‘m ook nooit achter zonder dat-ie goed is afgesloten; bel ons als je er echt niet uitkomt. Je vindt het telefoonnummer in de app.

Was dit een antwoord op uw vraag?