Je kunt je reservering zowel voor als tijdens de rit verlengen. Lukt het niet? Dan heeft iemand anders de auto geboekt en moet je ‘m gewoon op de afgesproken tijd terugbrengen.
Als je al te laat bent en niet meer kunt verlengen, breng je de auto zo snel mogelijk terug naar z’n plek of zone. Laat dit ook even aan ons weten via de supportafdeling – ook als je door omstandigheden écht niet op tijd terug kunt zijn. Het telefoonnummer staat in je ritscherm.
- Verlengen voor de rit
Voor je rit is begonnen, verleng je je reservering eenvoudig door de tijd aan te passen. Ga in de MyWheels-app naar ‘ritten’ en klik op de rit die je wilt verlengen. Vervolgens pas je de eindtijd aan. Lukt dat niet? Dan is de auto na jouw rit helaas al geboekt.
- Verlengen tijdens de rit
In het ritscherm staat naast de eindtijd ook een knop met ‘verlengen’. Via die knop kun je de rit doortrekken tot wanneer je maar wilt, tenzij de auto na jou al door iemand anders is geboekt. In dat geval kun je de reservering beperkt of helemaal niet verlengen.
Bijbetalen tijdens je reservering?
Soms moet je bijbetalen voordat je de reservering kunt verlengen – daarvan krijg je een melding in de app. Betaal je altijd achteraf? Dan is vooraf bijbetalen niet aan de orde.