Ik heb problemen met het afsluiten van m’n rit, wat kan ik doen?

Als het niet lukt om de auto af te sluiten, ga dan de volgende dingen na:

  • Heb je een goed werkende internetverbinding?
  • Heb je de app-instructies goed opgevolgd? Doorloop de stappen desnoods opnieuw.
  • Beëindig je de rit meer dan een uur te laat? Bel ons dan om de auto af te sluiten.
  • Sluit de MyWheels-app volledig af en open ‘m daarna nog eens, hij maakt nu opnieuw verbinding.

 

Lukt het nu ook nog niet? Neem dan contact op met onze supportafdeling – het telefoonnummer vind je in de app.

 

Let op: Sluit de auto (aan het einde van je rit) nooit af met de sleutel en laat ‘m ook nooit achter zonder dat-ie goed is afgesloten; bel ons als je er echt niet uitkomt. Je vindt het telefoonnummer in de app.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie